~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Saturday, December 18, 2010

SCALE EIGHT

Betulkah ini aku?
Apakah yang aku rasa ini?
Peliknya
Ya tuhan
Lindungilah aku dari rasa ini
Susahnya nak aku luahkan
Kenapa?
Tegarnya hati ini
Terlalu degil
Ya tuhan
Lepaskanlah aku
Dari belenggu ini
Lebih menyakitkan bila terpikir
Ku cuma harap
Sedikit cebisan ihsan dariMu
Untuk aku berlindung
Jangan biarkan hati ini curang dariMu
Sesungguhnya hanyaMu tempat aku mengadu
Tempat aku mengemis kasih dan sayang
Peliharalah aku di bawah payung rahmatMu
Ku berserah andai Kau mengujiku
Aku pasrah andai itu yang tersurat
Hanya Kau yang lebih mengetahui
Sesungguhnya Kau yang lebih berhak
Kerana aku ciptaanMu

From:mySElf

No comments:

Post a Comment