~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE THREE

Hanya Dia
Yang maha mengetahui
Isi hatiku
Kasihku
Cintaku
Sayangku
Yang telah ditetapkan oleh Dia
Kepada insane yang bernama adam
Namun
Aku takut
Andai suatu hari
Adam itu tak bisa
Memimpinku ke jalanMu
Ya allah
Kurniakanlah aku adam yang
Penuh dengan iman
Kasih sayang
Dan cinta kepada Engkau
Dan berikanlah aku petunjuk
Untuk menemui adam itu
Andai suatu hari aku pergi
Aku berharap adam itu
Akan sabar dan
Sentiasa melazimi bibirnya
Dengan kalimahMu
Untuk mengiringiku
Untuk menemuiMu
Ya tuhan
Andai hati ini
Tetap untuk adam itu
Kau tetapkanlah ia
Dan jangan Kau ubahkannya
Andai Kau ubahkannya
Sebagai ujian kepada
Aku dan adam
Aku menerimanya
Dengan sepenuh hati
Namun
Ya tuhan
Andai adam adalah milikku
Maka kau tetapkanlah juga
Hatinya padaku atas dasar
Cinta kernaMu
Ya tuhan
Sesungguhnya
Aku mrngagumi
kebesaranMu
mempertemu dan menjodohkan
aku dan adam
amin….

From: mySElf

No comments:

Post a Comment