~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Thursday, December 30, 2010

SCALE FOURTEEN

Tanganku
Mengesat airmatamu
Oh sayang
Jangan kau bazirkan
Air mutiara yang berharga itu
Bukan untuk si durjana itu
Aku tahu
Sayang
Kau kecewa
Namun aku ada disisi
Akan selalu disisimu
Walau apapun yang berlaku
Kau terlalu naïf
Jangan dikenang yang lalu
Lihatlah aku
Biarkan aku menjadi adammu yang sekarang
Palinglah arahku
Yang selalu melihatmu
Aku akan membahagiakanmu
Tinggalkanlah cinta yang lapuk itu
Sambutlah warna cintaku
Yang akan mewarnai
Cinta dan hidup kamu
Selamanya

From:mySElf

No comments:

Post a Comment