~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Tuesday, December 28, 2010

SCALE ELEVEN

Hujan rintik-rintik
Aku menoleh ke jendela
Hanya wajahmu
Yang mampu aku lakarkan
Kenapa sayang?
Peliknya rasa ini
Aku tahu
Engkau bahgia dengannya
Namun hati ini
Tetap berdegil
Mahukan kamu
Maafkan aku
Biarkan aku mencintaimu
Walaupun dari jauh
Walaupun hatimu milik dia
Dulu
Kini
Selamanya
Hatiku milikmu
Andai suatu hari kau kecewa
Berpalinglah ke arahku
Kerna aku
Selalu menunggumu
Biarpun beribu tahun

From: mySElf

No comments:

Post a Comment