~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE FOUR

Sayang
Kau yang pertama
Dan yang terakhir
Tanpamu
Jiwaku lemah
Jantungku resah
Namun kini
Kau semakin menjauh
Semakin
Dan semakin menjauh
Dariku
Aku melihatmu dari jauh
Dengan si dia
Airmata ini menitis
Menangisi kehilanganmu
Aku tahu
Aku kini bukan lagi
Di hatimu
Sayang
Benarlah kata pujangga
Cinta senang dicari
Namun susah dilepasi
Namun hati ini
Redha dengan langkahmu
Mengiringi langkahnya
Biarkan aku
Melangkah seorang
Menikmati
Hari-hari terakhirku
Tanpamu di sisi
Tanpa belai kasihmu
Aku pasrah
Andai ini suratan takdir
Aku tahu kini
Hanya dia
Yang layak menghiasi
Tamanmu
Bukan aku
Aku hanya singgahan
Untuk menguji
Kekuatan cinta
Kamu terhadap dirinya
Namun
Cintaku padamu
Tetap utuh
Ingatlah sayang
Andai suatu hari
Kau terluka
Dan aku tiada
Disampingmu
Kenanglah cintaku
Padamu yang tidak pernah
Pudar walau sesaat
Ingatlah saat
Kita bersama
Pada waktu dulu
Hanya ada kau dan aku
Akan ku abadikan
Cintaku padamu
Sehingga nafas terakhirku
Ku berharap
Dan ku menantimu di syurga
Moga-moga tuhan
Merestui kita
Akanku menunggumu di taman
Al –firdausi
Sayang
Hanya coretan
Bisa aku selitkan padamu
Sebagai tanda
Kenangan terakhir
Dan hadiah terakhir
Yang paling berharga
Maaf sayang
Aku tak bisa
Melihatmu lagi
Senyumlah padaku
Andai kau menziarahi
Jasadku untuk kali
Terakhir

From: mySElf

No comments:

Post a Comment