~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE ONE

Terus terang
Kau memahamiku
Namun aku
Yang tak yakinimu
Aku yang selalu takut
Takut untuk menghadapi
Harikan kehilanganmu
Aku pasrah
Andai kau pergi
Aku ingin kau bahgia
Walau bukan disampingku
Walau dengan yang lain
Aku berdoa
Agar kau akan setia
Di sisinya
Jangan kau ingati aku
Teruslah memandang dia
Hanya dia yang layak
Memilikimu
Mengisi hatimu
Aku hanya masa silam
Yang bisa lenyap
Bila masa depanmu cerah
Dengannya

From: mySElf

No comments:

Post a Comment