~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Thursday, December 30, 2010

SCALE EIGHTEEN

Semalam
Aku bermimpi
Kau hadir dalam mimpiku
Wajahmu indah
Bak perawan yang kutunggu
Ku terkesima
Ku terpaku
Aku mendekati
Namun
Kau menjauh
Aku mengejarmu
Namun
Kau pantas melarikan diri
Kenapa?
Apa salahku
Kau pergi dariku
Tinggalkan aku
Terkapai-kapai dalam lautan cinta ini
Cinta yang kau bina
Cinta yang kau minta
Aku menangis
Menunduk bisu
Melambaikan tangan
Berharap kau melihat
Aku di sini
Keseorangan menanggung sepi
Luahkan rasa cintamu kembali
Relakan aku menjadi ratumu lagi
Hatiku terlalu menyayangimu
Sampai ku menutup mata
Walau kau terus menjauh

From:mySElf

No comments:

Post a Comment