~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Tuesday, December 28, 2010

SCALE TWELVE

Kenapa?
Hati ini resah
Tatkala melihatmu
Senyumanmu
Lirikan matamu
Menghantui mimpiku
Oh tuhan
Apakah rasa ini?
Siang malam
Fikiranku hanya ada kamu
Racun apakah ini?
Dan ketika melihatmu
Bersama yang lain
Hati ini marah
Hati ini sakit
Hati ini terluka
Hati ini ingin kau di sisi
Kenapa tuhan?
Berikan aku jawapan
Hilangkan keresahan ini
Biarkan hati ini tenang
Seperti dahulu
Jangan kau ubahkannya
Aku tak ingin rasa ini
Rasa yang bisa membunuh hatiku
Aku takut
Andai rasa ini
Berterusan
Aku tak mampu
Menahannya
Dan mula berlaku kejam
Biarkan aku
Sendirian tanpa rasa ini
Ya tuhan
Jangan di uji aku
Dengan perasaan ini
Amat berat
Untuk aku menerimanya
Aku belum bersedia
Tuhan
Bantulah aku
Tolonglah hambamu
Yang lemah ini
Yang tidak cukup kuat untuk
Menanggung rasa ini

From: mySElf

No comments:

Post a Comment