~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE FIVE

Rinduku mengusik kalbuku
Kau diam
Tanpa kata
Membuat aku terus terluka
Kenapa?
Perlu ada kebisuan
Antara kita
Kau yang dulu ceria
Berubah setelah
Dia kembali menjelma
Kenapa sayang ?
Jangan kau kenang cintanya dulu
Pandanglah aku
Aku dihadapanmu sayang
Aku sentiasa melihatmu
Jangan kau tukar arah cintamu
Hanya kerna dia
Dia masa silam
Aku masa sekarang
Lihatlah arahku sayang
Tolanglah sayang
Jangan kau lukai hati ini
Jangan pergi dariku
Kenapa?
Tanganmu melonggar dariku
Oh tuhan
Dugaan apakah ini?
Sayang
Kemaskan genggamanmu di tanganku
Pandanglah ke mukaku
Oh sayang
Tanganmu mengendur
Dan menyambut tangannya
Kau lepaskan aku terkapai-kapai
Aku terjatuh
Terjatuh dan tak bisa bangun lagi
Pada ketika itu
Hanya desir pasir
Menemaniku

From: mySElf

No comments:

Post a Comment