~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Thursday, December 30, 2010

SCALE SIXTEEN

Aku sakit
Menatap matamu
Aku sakit
Mendengar suaramu
Kenapa sayang?
Ku terluka
Jangan kau mencariku lagi
Biarkan aku
Maafkan aku
Kerna terlalu memaksa
Kamu untuk mengagumiku
Kerna terlalu memaksa
Kamu untuk mencintaiku
Aku yang bodoh
Mencintai yang bukan milikku
Menyayangi yang telah berpunya
Tuhan bantulah aku
Biarkan kau menjauhinya
Biarkan dia
Bahgia di sana
Ku tahu
Ku bukan untuknya
Dan
Dia bukan untukku
Pergilah cerita duka
Biarkan aku sendiri
Bersama hati yang lara ini

From:mySElf

No comments:

Post a Comment