~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE SEVEN

Ku masih ingat
Hangatnya bibirmu
Mengucup tanganku
Airmata lelakiku menitis
Aku bersyukur memilikimu
Tuhan
Aku amat gembira dengan jodoh ini
Hanya hawa ini
Yang pertama
Dan terakhir
Namun kini
Aku terpaksa
Melepaskan hawaku ini
Bukan aku tak cinta
Bukan aku tak sayang
Namun
Aku takut melihat airmatamu
Saat kau kehilanganku
Aku tak mahu kau tau rasa sakit ini
Rasa pedih ini
Namun
Aku bisa bertahan
Dengan kenangan cintamu
Aku tahu
Aku pengecut
Kerana membiarkanmu menangis
Aku ingin kau membenciku
Sebelum aku pergi
Aku ingin kau bahgia
Dengan yang lain
Kebahgiaan kau
Kegembiraan aku
Maaf sayang
Andai kataku melukaimu
Hatiku tetap untukmu
Wajahmu sentiasa di ingatan
Di saat terakhirku
Aku tersenyum megenang kisah kita
Kisah cinta pohon cemara
Tuhan
Lindungilah hawaku
Dan temukanlah dia
Dengan adam yang lebih sempurna
Dariku

From: mySElf

No comments:

Post a Comment