~ tIny2 ~

~ mE LiFE ~

My photo
KOta BHaru, qELate, Malaysia
hype...nothing much to say..how can i said yeah????no one is perfect in this world..it's complicated 4 me...i'm simple to know..i most like me myself.. .i believe in faith..only i can say is once u strong u win and once u down u lose..life is like a gamble...so the word impossible is not exist in my dictionary...so..come join me and know me better..wallahhhh...muahhh

Friday, December 17, 2010

SCALE SIX

Andai terjadi perpisahan
Aku hanya berserah
Namun sayang
Aku pinta kau
Jangan dilukai
Hatinya seperti hatiku
Bahagiakanlah dia
Seperti kau pernah membahagiakanku dulu
Aku cuma berharap
Kau memahami hatiku
Bukan aku meminta cintamu
Kerna kau tau
Cintamu bukan untukku lagi
Aku sedar diri
Kamu hanya untuknya
Raja dihatinya
Sayang
Bimbinglah dia kea rah yang benar
Seperti kau membimbingku dulu
Bisikkanlah dia kata cintamu
Seperti kau mimbisikkan kepadaku dulu
Genggam erat tangannya
Seperti kau menggenggam tanganku dulu
Sayang
Pergilah padanya
Peluki dia
Kucupi dahinya
Seperti kau peluki dan kucupi aku dulu
Sayang
Sarungkanlah cincinku ini
Untuk si dia yang baru itu
Maharani hatimi kini
Jangan dikesali segala yang berlaku
Jangan dicurangi hatimu
Pintaku yang terakhir
Doakanlah aku
Di sana bersama yang beriman
Maafkanku
kerna tak bisa
Menemani hari-hari tua mu
Maafkanku atas perpisahan yang menyakitkan ini
Tuhan lebih menyayangiku
Sayang
Ingatlah aku dalam doamu
Selalu

From: mySElf

No comments:

Post a Comment